15 Oca 2016

Mabel Matiz - Gök Nerede Akor


ritim: AYY AYY AYAY
intro:
G ---2----------------------------4------------------
D -----4p2--4p2--4p2-------------6p4--6p4--6p4--
A -2----------------------------4--------------------

tab:
G--9h11-9-7-6-7-6-4-6-6h7-9s11-7-7s9-9-   (2x)

Bm           C#m         Bm      C#m
Kalbim yolların sürgünü aldırma
Bm    C#m             Bm        C#m
Kararıyorum gölgesiz gururlarda


Bm                      C#m
Sana değil bana değil
Bm                  C#m
Kaderimize bu feryat
Bm                     C#m                    Bölüm A
Çareyi bul bana getir
Bm                  C#m
Çare ise sabır dua


Bm               C#m
Kar bürüyor yollarımı
Bm               C#m
Kim doluyor kollarıma
Bm                    C#m                    nakarat 1
Yağ da yetiş be yağmurum
Bm                E
Ağarmıyor sabahlarım

Bm                 C#m
Yandım aman yar demeden
Bm               C#m
Hangi ödünç kâr canıma
Bm                     E                    nakarat 2
Yağ da devir şu dağlarımı
Bm                  C#m
Görelim gök nerede

--intro--
--tab--- 

Bm           C#m        Bm            C#m
Hangi sahranın gülüyüm,  aldırmam
Bm       C#m           Bm              C#m
Kâh arıyorum, kâhi kayboldum orda.

--Bölüm A--
--nakarat 1-2-- (2x)

Düzenleyen: Tolga
Akorlar;
Bm:    x 2 4 4 3 2
C#m:  x 4 6 6 5 4
E:       0 2 2 1 0 0

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı