2 Mar 2016

Ferman Akgül - İstemem Söz Sevmeni Akor


ritim: AYY AYY AYAY
tab;
----3-4-3-1-3----3-4-3-1-1---3-4-3-1---1-3-1-----------------------
B --1--------------1--------------1-----------4---------4-2-2-4-2-1-1---

Cm                    G#                           |
Alacakaranlığın varla yok arası         |           Bölüm A
D#                         Bb                       |
Zindandan hallice kibirli yalnızlığım    |
Cm                              G#
Yaş hala tutuşmuyor, kederim hasret olmuyor
D#                                  Bb
Zaman demir almıyor yeniliyor kızgınlığım


             Cm                                   G#
İlelebet aşk bu bendeki, kör olası yaktı içimi
              D#                               Bb
Ara sıra uğra kalbime, oyunun içinde tut beni
           Cm                                 G#                    nakarat
Ziyadesiyle şerdeyim, gece gündüz oldu
              D#                            Bb
Bir yalansa kefaletim, ödeyeli çok oldu


G#                                Cm
Hani zamandı tek çare, devrildim şişelerce
G#
Kabulüm mesafene,                                           Bölüm B
                  D#                                  Bb
Bir gecelik olmak nedir öğret duymasın kimse


             Cm                                   G#
İlelebet aşk bu bendeki, kör olası yaktı içimi
              D#                               Bb
Ara sıra uğra kalbime, oyunun içinde tut beni

İstemem söz sevmeni

--tab--
--bölüm A--
--nakarat--
--Bölüm B--
--nakarat (2x)--
--tab--
 
Düzenleyen: Tolga
Akorlar;
Cm: x 3 5 5 4 3 
G#: 4 6 6 5 4 4 
D#: x 6 8 8 8 6 
Bb: 6 8 8 7 6 6

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı