30 Tem 2018

Gökhan Tepe - Kal Biraz Daha Akor



Deneme
G#m                            F#m
Yok inanmak istemiyorum, olamaz olamaz
G#m                                F#m
Çok karanlık yüreğim seni göremez, duyamaz
A       G#m  A     G#m   F#m   E
Allah aş  kı  na     kal biraz daha
A         G#m    F#m          E
Boynumuz bükük durmasın
A                  G#m
Al beni yine sakla göğsüne
F#m                        E
Ayrılık bizi bulamasın


               A
Karanlıktan üşüdüm üşüdüm
                  G#m
Lambaları yak düşünüp düşünüp
                    F#m
Uykuya dalmak ne mümkün kaderim
                    E
Sensiz uyanmak bir ömür bilirim


F#m G#m A
İs     ter     sen üzülüp, üzülüp
         G#m                            B
Aynalara bak neyi var neyi yoksa
               F#m
Her şeyi yak denedim ne mümkün
                 E
Seni unutmak sevgilim

Düzenleyen: Tolga
 

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı