9 Nis 2016

Murat Boz - Janti Akor


intro: Bm  F#

Bm
Gözü karaydı, siyahtan kömürdü
     G                    F#                Bm
Silahtı, vururdu, delerdi tek bakışta

Yürüyünce saatler, dururdu
G                           F#
Zamanmış, mekanmış, dünya kimin umrunda?


Em
Ah be gülüm
F#
Sana benden nasıl janti bir yar olur
Bm
Sen beni ittin
D
Bilemezsin kendimden geçtim                Bölüm B
Em                       F#
Gelemem kendime yar
G                                     F#
Gelemem kendime kolay kolay
F#
O zaman, gel yanımda kal


Bm                                                                                F#
Gel de bu gece yıkılsın, yoluna kul köle gönül kapılmış ağlarına
F#                               G         F#
Beni tanırsın, bir kere sevdim yanarım aşkım adına
Bm                                                                         F#          
Ve bu gece yıkılsın yoluna kul köle gönül kapılmış ağlarına             Nakarat

F#                            G       F#                                  Bm  F# 
Başım önde kapına geldim yananı da gör arada acı kuluna 


Bm
Teni kardı, beyazdı, sıcaktı
     G                       F#               Bm
Yanından geçince nasıl gül kokardı

Saçlar uçardı, ipince savursa
G                             F#
Uzaktan yüzümde kıyamet kopardı
--bölüm B--
--nakarat--

Düzenleyen: Tolga
Akorlar;
Bm: x 2 4 4 3 2
F#  2 4 4 3 2 2
G:    3 5 5 4 3 3
Em:  0 2 2 0 0 0
D:    x x 0 2 3 2


Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı