13 May 2016

Ayla Çelik - Bağdat Akor


F#m
Yine seni sevmekten başka
         Bm
Hiç bir şey yapmadım bugün
         C#
Enikonu çaldı telefonlarım
        F#m
Boşver bakmadım bugün


F#m
Ne gazete okudum ne de bir haber
    Bm
Derdi yasakladım bugün
C#
Kaç öpücük olmuş inanamazsın
F#m
Aşkı hesapladım bugün


C#                        F#m
Dün geceyle tam üç ay bir gün      (2x)


F#m                                  E
Ben dünyanın en büyük aşığı olabilirim
                                            Bm
Ben koynunda yüz sene bin sene durabilirim
                                                   F#m       
Ben Leyla'yı Mecnun'u Ferhat'ı Aslı'yı Kerem'i bilmem ama
   Bm                D    C#      F#m
Bağdat'ı iki gözüm kapalı bulabilirim

Düzenleyen: Tolga
Akorlar;
F#m: 2 4 4 2 2 2
Bm:   x 2 4 4 3 2
C#:    x 4 6 6 6 4
D:      x 5 7 7 7 5

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı