15 May 2016

Rafet El Roman - Suç Bende Mi Akor















Bm
Belki yalandı bilemem inanasım var
F#m
Seninle aşkı yaşayasım var,
G
Özlüyorum ah her şeyini
F#m
Anlamadım bütün suç bende mi?


Bm                         F#m
Çekemem derdini, nazını dedim
Bm                     F#m
Giderken rahattı kafam içim
           G                   F#m
Bırak değmiyor üzülmeye
                                 Bm
Unuturum geçer öylece


Bm                  F#m
Gün olur gelir bir boşluk
Bm                        F#m
Düşer gönlüme ah yokluğu
        G                     F#m
Bitti deyip inan bitmiyor
                                   Bm
Geçer sandığım geçmiyor


Bm
Şimdi yalanlarına inanasım var,
F#m
Sorunlarına katlanasım var,
G                                            (nakarat)
Özlüyorum ah, herşeyini
F#m
Anlamadım bütün suç bende mi?


Bm
Şimdi yalanlarına inanasım var,
F#m
Seninle aşkı yaşayasım var,
G                                            (nakarat)
Özlüyorum ah, herşeyini
F#m
Anlamadım bütün suç bende mi?


Bm                   F#m
Dilimden düşer hece hece
Bm                     F#m
Uykularım kaçar her gece
        G                     F#m
Alışırım demek yetmiyor
                                Bm
O aklımda hep çıkmıyor

--nakarat--

Düzenleyen: Tolga 
Akorlar;
Bm:   x 2 4 4 3 2
F#m:
2 4 4 2 2 2

G:     3 5 5 4 3 3

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı