20 Eyl 2016

Gökhan Türkmen ft. Harun Kolçak - Yanımda Kal Akor


F                                                Em            Dm
Öyle savunmasız bir zamandı bulduğunda beni
F                    Em                  Dm             C
Sen başlattın boyun eğdim kabullendim seni
F                                            Em                    Dm
Bu sözlerim sitem değil ama yazık değil mi bana
F                       Em                   Dm                 C
Çok yalnızdım, kaybolmuştum , sığındım işte sana


Am
Kaygılarım yeniden uyanıyor
Em
Bu duygular beni ürkütüyor
F
Yeniden yaşamak mı gerekiyor
Dm             Em                   F     F#m
Yine acılar, yine korkular, yine aşk


Am                Em
Yanımda kal, yanımda kal
F                                Em
Düşlerim yetmez ki bana
F                    Em 
Yanımda kal, yanımda kal
Dm                           C
Çok geç rastladım sana


F                    Em
Yanımda kal, yanımda kal
Dm                            G
Düşlerim yetmez ki bana
F                    Em
Yanımda kal, yanımda kal
Dm                          C
Çok geç rastladım sana

Düzenleyen: Tolga
Akorlar;
F:      1 3 3 2 1 1
Em:   0 2 2 0 0 0
Dm:   x x 0 2 3 1
G:      3 5 5 4 3 3
C:      x 3 2 0 1 0

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı