5 Kas 2016

Tan Taşçı ft. Harun Kolçak - Gitme Seviyorum Akor


D#                              Gm
Gönlüne sar beni sev sen sev beni
      G#                    Gm
Yorgun düştüm yalnızlıktan
D#                                  Gm
Aşkıma kapılda gel sen gel bana
G#                       Gm
Kanım kaynar bakışından 
           Fm                                      Gm
Çıldırırım beni aramazsan öfkeler sarar
G#                           Gm
Gücüm kalmaz yok olamaz



D#                Cm
Gülme sana böyle tutuldum diye
A#                                        G#    Gm
Sana bir ömür adadım diye gülme ne olur           nakarat (2x)
Fm               Gm 
Gitme seviyorum      
--tamamı tekrar--


Düzenleyen: Tolga
Akorlar;
D#:    x 6 8 8 8 6
Gm:  3 5 5 3 3 3
G#:    4 6 6 5 4 4
Fm:    1 3 3 1 1 1
A#:     6 8 8 7 6 6

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı