5 Tem 2017

Orhan Ölmez - Yıkıla Yıkıla Akor


Am       Gm9                  Am
Yıkıla yıkıla yaşayan benim
Am            Gm9                       Am
Geceler boyunca kahrolan benim
          C            Gm9             Dm
Ah edip inleyen yıpranan benim
                C                 Gm9               Am
Kötüysem düşkünsem kime ne bundan (2x)


Dm
Hayatım karanlık yerlerde geçer
C
Yüreğim kırılmış kadehe benzer                           (nakarat)
Gm
Yüzüme nefretle bakmayın yeter
Dm           C                Gm               Am Bb C Dm
Kötüysem düşkünsem kime ne bundan (2x)


Am              Gm9                  Am
Çektiğim çileler kendime benim
Am           Gm9                  Am
Tutupta birine vurmaz ki elim
          C            Gm9             Dm
Çekilin üstüme varmayın benim
                C                 Gm9              Am
Kötüysem düşkünsem kime ne bundan (2x)
--nakarat--

Düzenleyen: Tolga
Akorlar;
Am: x 0 2 2 1 0   |||   5 7 7 5 5 5
Gm: 3 5 5 3 3 3
G9:  3 5 3 3 3 5
Dm: x x  0 2 3 1   |||  x 5 7 7 6 5
C:    x 3 2 0 1 0
Bb:  x 1 3 3 3 1

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı