20 Kas 2015

Aslı Demirer ft. Gökhan Türkmen - Korkak Akor


                Gm
Dünden beri..
       Cm                           Gm
İçimde bir sıkıntı yokluyor beni
       Cm                               Eb
Anlıyorum yakmışsın gemileri
       F               Eb                 Gm
Seviyordum biliyordun ve gidiyordun


Gm       Cm                                   Gm
Geri alabilmek mümkün olsa herşeyi
       Cm                             Eb
İnandırmaz mıydım aşka seni
            F            Eb         Gm
Hem seni hem o taş kalbini


Gm
Gider mi insan çok seviyorken
Şimdi dur demem
                           Cm
Nasıl olsa bir gün anlar
        F
Beni anlarsın
Gm
Yalanlarla bırakma beni böyle
Gözlerime bak doğruyu söyle
         Cm      F
Ama korkak korkaksın


Gm
Gider mi insan çok seviyorken
Şimdi dur demem
                           Cm
Nasıl olsa bir gün anlar
        F
Beni anlarsın
Gm
Yalanlarla bırakma beni böyle
Gözlerime bak doğruyu söyle
         Cm     
Ama korkak
           F
Sen bi korkaksın

Düzenleyen: Tolga
Akorlar;
Gm:  3 5 5 3 3 3
Cm:   x 3 5 5 4 3
Eb:    x 6 5 3 4 3  | | |  x 6 8 8 8 6
F:      x 8 7 5 6 5  | | |  1 3 3 2 1 1


Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı