2 Haz 2016

Bahadır Tatlıöz - Eflatun Akor


 ritim: A AYY AY

              Fm                    Bbm
Bana güller yolla uzaklardan kokunla gelsin
C#                                       Cm              Bbm
Ben çekeyim içime derin derin senmiş gibi
               D#                      C#
Bana sözler yaz kendi dilinden adım geçsin
Bbm                Cm              D#               Fm
Ben duyarım uzaklardan yanımdaymış gibi


         Bbm       Cm           Fm
Uzun olur geceler gündüzlerden sen yokken
      C#                  Cm            Fm
Üç beş dostum çeker beni gecelerden
            Bbm         D#                   G#              C#
Sözüm olsun göçemem bu dünyadan sen yokken
       Bbm          Cm             Fm
Yaş kalmadı gözlerimde beklemekten


Bbm                Cm                Fm

Senle küllerimden doğar gibiyim
Bbm                     Cm               Fm
Yoksun cehennemde yanar gibiyim                   nakarat (2x)
Bbm              Cm            C#               Fm
Aşk rengi eflatun ben gurbette bir meftun
Bbm                   Cm               Fm
Sen bir adım gel ben dağ deleyim

--tamamı tekrar--

Düzenleyen: Tolga
Akorlar;
Fm:    1 3 3 1 1 1
Bbm:  x 1 3 3 2 1
C#:     x 4 6 6 6 4
D#:     x 6 8 8 8 6
Cm:    x 3 5 5 4 3
G#:    4 6 6 5 4 4

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı