4 Haz 2016

Fettah Can - Kalbime Güvendim Akor

ritim: AAYY AY

C#m
Bazılarına hayat belki biraz küsmüş

Sorular sorunlar maalesef bize düşmüş
F#m           B               E                          |
Yıldızlar kadar uzak hayaller diyorken      |      (2x)
A                            G#             C#m         |
Bi bakmışsın kader yüzüne gülmüş           |


F#m         B            C#m
Olmaz olmaz deme neler oldu
A               G#       C#m
Neler oldu şu hayatta


C#m
Ben kalbime kalbime güvendim
G#m                     F#m     C#m
Kendine yakışanı bulacak diye
C#m                   A                          nakarat (2x)
An geldi eridim eridim tükendim
B           A        F#m       C#m
Yazdiği kaderi bozacak diye
--tamamı tekrar--

Düzenleyen: Tolga
Akorlar;
C#m:   x 4 6 6 5 4
F#m:   2 4 4 2 2 2
B:        x 2 4 4 4 2   | | |   7 9 9 8 7 7
E:        0 2 2 1 0 0
G#:     4 6 6 5 4 4
G#m:  4 6 6 4 4 4
A:       x 0 2 2 2 0   | | |   5 7 7 6 5 5

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı