24 Şub 2018

Tan Taşçı - Bi Başka Ayrıldık Akor


Deneme
Dm                    Bb       
Sen olsaydın zarar verirdin
Am                           F
Daha güçlü olandın sen
Bb                   Gm  
Ben olsaydım içime atardım
Am         Gm         F
Hissederdim derinden


Dm                  Bb 
Ne olduk sevgilim neden darıldık
Am                   F                         Bb
Ne zaman unuttuk neye sarıldık                           --nakarat 2x--
                      Gm                               Am
Bi gören bi duyan bi çaban yok artık
       Gm          F
Anladım bu defa bi başka ayrıldık


Dm                       Bb
Sonumuz gelir zaman elinden
Am                       F
Özgür kalır ruhlarımız
Bb                            Gm
Ben vazgeçsem tüm eksiklerimden
Am            Gm          F
Sence mutlu olur muyuz
--nakarat 2x--

Dm                 Bb
Saklasam hatıran durur mu
Am                      F
Çok seven terk eden bir olur mu
Bb          Gm                        Am
Bi sen bi ben bi biz olur mu
           Gm                   F
Bu his durulur mu sence
--nakarat--

Düzenleyen: Tolga

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı