26 Şub 2018

Oğuzhan Koç - İyi Sanıyorlar Akor Tab


Deneme
Bm  Am  Bm  Am
tab;
e----------------2-----------3-2-5s7-5-2-3----------------
B---5h7-3-5----5-----5-------------------------5-3----------
G---------------------5------------------------------------5-5s7--

Bm            Am               Bm                    Am
Uzun oldu     gideli sen,     ne de koydu ah bir bilsen 
Bm                   Am           Bm                     Am                              C
Beni sorarsan      iyi işte,    nasıl olunursa öyleyim ayrıldıktan sonra            --bölüm A--
                      Bm             Am                                                  Bm
Her şey aynı aynı kuşlar,     karanfiller hepsinin selamı var sana 


Bm                   Am                   Bm                Am
Ne de zormuş     başa çıkmak,   yokluğunla      kucaklaşmak
Bm                    Am                  Bm               Am                               C
Kime sorarsan     seni andım,     bitti dedim gitti halimden anlar sandım          --bölüm B--
                 Bm                    Am                                                            Bm 
Haklı belki    herkes kendi     derdinde ya, bir ben mi varım bu dünyada 


Em                     Bm                     Am               Bm 
Ağlamadım diye sormadılar, beni iyi sanıyorlar iyi sanıyorlar 
C               Bm                Am                  Bm
Unutursun iki gün sonra adını diyorlar onun, unutmam            --nakarat 2x--
C               Bm                Am                  Bm
Unutursun iki gün sonra adını diyorlar onun


Em  Bm  Am  Bm  C   Bm  Am  Bm

                                    Bm
Hepsinin selamı var sana
--bölüm B--
--nakarat 2x--

Em                     Bm                     Am               Bm 
Ağlamadım diye sormadılar, beni iyi sanıyorlar iyi sanıyorlar 
C         Bm   Am                  Bm          Am
Unut artık    adını diyorlar onun, unutmam
C               Bm                Am                  Bm
Unutursun iki gün sonra adını diyorlar onun, unutmam
C                     Bm                  Am                   Bm
Kurudum beni bitiren o aşkın adına diyorlar oyun

Düzenleyen: Tolga
	

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı