28 May 2018

Mabel Matiz - Değilsin Akor


Deneme

tab;
e--5-6-8-10-8-6-5---5-6-8-10-8-6-5-6-8-----    (4x)

Gm               Cm        Dm     Bb           Cm   Dm
Ey gök yüzü geceyle güneş Yıldızların ö t e si
Cm              Bb             Cm          Dm  Gm
Sevda beni derin derin ince ince dağlıyor
Gm               Cm  Dm   Bb            Cm   Dm
Gözlerimden yüreğime zehirler aktı sanki
Cm                 Bb                 Cm                 Dm      Gm
Benim içimde canım tutuştu her zerreme ateş yağdı


Dm                        Cm 
Aşk özgürlükse bu tutsaklık niye
D#
Beni sana hapsetti gönlüm
Cm          D#               Dm
Bakışındı gülüşündü ölüm


Dm
Ödül değilsin ceza değilsin
                              Cm   D#
Sen hep benimsin yalnızlık
D#
Günah değilsin ayıp değilsin
Cm                   D# Dm
Yasak değilsin ayrılık
Dm                                                         D#       Cm
Uzak değilsin yakın değilsin neredesin ey mutluluk
Cm                                                     D#       Dm
Her şeyine vuruldum aşk beni ben aşkı unuttum

e-------------3-----------------------3--5-5-3-3---------------------------6-8-6-5-3---3-5--
B--3-4--3-4---6-6-4-3--3-4--3-4--6------------3-----3-6-4-6-4-3----------------6-------
G------5-----------------5-----5------------------5--4-5----------------5----------------------

e-------------3-----------------------3--5-5-3-3---------------------------6-8-6-5-3-5---3------
B--3-4--3-4---6-6-4-3--3-4--3-4--6------------3-----3-6-4-6-4-3-------------------6---4-3-
G------5-----------------5-----5------------------5--4-5----------------5--------------------------

Gm            Cm    Dm   Bb            Cm  Dm
Hasretinde nefretinde ödendi bedelleri
Cm             Bb             Cm          Dm  Gm
Günahında sevabında sebepleri verildi
Gm                   Cm  Dm     Bb             Cm    Dm
Aşk hep benim yüreğimde gizlenen kaçak gibi 
Cm            Bb               Cm           Dm   Gm
Yeri yurdu hiç eksilmez ne akıl ne sır ermez


Dm                        Cm 
Aşk özgürlükse bu tutsaklık niye
D#
Beni sana hapsetti gönlüm
Cm          D#               Dm
Bakışındı gülüşündü ölüm


Dm
Ödül değilsin ceza değilsin
                              Cm   D#
Sen hep benimsin yalnızlık
D#
Günah değilsin ayıp değilsin
Cm                   D# Dm
Yasak değilsin ayrılık
Dm                                                         D#       Cm
Uzak değilsin yakın değilsin neredesin ey mutluluk
Cm                                                     D#       Dm
Her şeyine vuruldum aşk beni ben aşkı unuttum

Düzenleyen: Tolga
 

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı