22 Eki 2016

Gökhan Türkmen - Olmadı Akor


 ritim: AYKY YAY
Gm
Bu dünyada yerim yok ki
        Dm         Cm                Gm
Göç etmeden öldüm anlamadım!
Gm
Aklın varsa bu sevdadan
       Dm                 Cm             Gm
Vazgeç dediler bir gün aldırmadım!

 


Dm                      Cm
Eskiden olsa söylerdin bana
                    Dm            Cm
Aklından geçenleri naraninaynam


Gm
Kalbin boş mu diye sordu yerim doldu diye durdu
Dm           Cm                 Gm                                              nakarat (2x)
Dolmadı, olmadı... Yerin dolmadı!

Gm Dm Cm Gm (2x)
--tamamı tekrar--

Gm
Sen olanları ne sanıyorsun!
Gm
Bir anda dolmaz bunu sen de biliyorsun!
Dm          Cm                  Gm
Dolmadı, olmadı... Yerin dolmadı...
Dm          Cm                             Gm
Dolmadı, sensiz olmadı... Yerin dolmadı!

Düzenleyen: Tolga
Akorlar;
Gm:  3 5 5 3 3 3
Dm:   x 5 7 7 6 5
Cm:   x 3 5 5 4 3

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı