16 Eki 2016

Gökhan Türkmen - Öyle Güzel Ki Akor


intro: G Bm G (6x)

             C                   Bm
Denizin ortasında kalabilirdim.
        C                           Bm
Mavisini yüzünden çalabilirdim.        bölüm A
            C                            Bm
Durmadan sana karışır, dağılırdım.
       Am7                      D
Yaptım, öyle güzel yaptım ki.


           Am7             Bm
Şikayetim mi var sanıyorsun?
        Am7              Bm
Aşık olmak mı sanıyorsun?            bölüm B
              Am7            Bm
Ne olduğunu bulabiliyor musun?
               Am7             D
Ben bulamadım, öyle güzel ki.


           C                   Bm
Işığın üstünde senin karanlığın mı?
          C                      Em     D
Avcumun içine senin kokun mu?
            Am7            Bm                           nakarat (2x)
Hücrelerin böyle bir adama mı?
          C                        Bm
Korkuların sevdama mı yakışır?
--intro--
 --bölüm A--
--bölüm B--

--nakarat(2x)--

Düzenleyen: Tolga
Akorlar;
G:       3 5 5 4 3 3
Bm:    x 2 4 4 3 2
C:       x 3 2 0 1 0
Am7:  x 0 2 0 1 0
D:       x x 0 2 3 2
Em:    0 2 2 0 0 0

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı