22 Eki 2016

Gökhan Türkmen - Olsun Akor


ritim: AYY AYY A Y Y

Am                                 Dm
Nasıl emek verdim ben bilirim
       G                            E
Sen sadece sevilmenin kibirindeyken
Am                                        Dm
Kaç gün uyumadım kendime gelemedim
        G                                    E
Sen umarsız hallerde gezinip dolaşıyorken


F                              Am
Bana kalan inandığın aşktan
G                           Am     G      Am
Biraz hüzün, biraz öfke, biraz gözyaşı


Am                             
Olsun, sever gönül bir şey de denmez!
Dm
Olsun, yanar alev alev sönerken
G                                                                nakarat (2x)
Solsun! Bu kalp senin uğruna her gün
E
Ölsün, sensiz yaşamak ne ki zaten
--tamamı tekrar--

Düzenleyen: Tolga

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı