26 Ara 2015

Gökhan Tepe - Günahın Bende Akor



                      Bb
Gerçek mi bu hal
                 Am
Gerçekten mi gidiyorsun
C                                           Dm
Neden kal demeye tutuk bu dilim
         C   Bb Am
Bir garip halim


           Bb
Alışkanlık denen duvar
           Am
Yıkıldı sanki bu sefer
C                              Dm
Geçip gitmene yürekten
        C   Bb Am
Ben izin verdim


        Dm
Olmuyor olamıyorken
         C
Zorlamaktan yoruldum biraz
             Dm            Bb
Biraz kırgın öfkeli biraz
       Am    Bb     Am
Nihayet kabul ettim


Am                     Bb                           Am
İnşallah dönmezsin geri çok sefer olduğu gibi
C                                   Bb
Zor olsa da unutup seni yaşarım ben de
            Dm                    C                Bb
Malum ya ayrılık hali biri haklı hep suçlu biri
 C               Bb                                   Am
İçin rahat olsun senin en iyi günahın bende

--tamamı tekrar--

Düzenleyen: Tolga
Akorlar;
Am: x 0 2 2 1 0
Bb:  x 1 3 3 3 1
C:    0 3 2 0 1 0
Dm: x x 0 2 3 1


Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı