11 Ara 2015

Ersay Üner - Yürüdüm Akor


Bm
Sözler birer birer veda ederken
F#m7
Gözler hafif hafif yağar inceden
Bm
Kalbim kırık dökük dilek tutarken
F#m7
Aşkın bana karşı başı hep eğik


Bm
Yürüdüm yürüdüm yürüdüm
                                     F#m7
Uzunca bir süre ağladım halime
A                                       G
Düşünüp düşünüp düşünüp
                                           Bm
Bir çare bulamadım acıdım kendime


Bm
Acımı, tadımı, yasımı
                                     F#m7
İçimdeki gizlimi saklımı dağladım
A                               G
Kor kor alevler gördüm
                                  Bm
İnan ki ben hiç böyle yanmadım


Bm      F#m7  G         F#m7     
Ya kal, ya git, ya sev, ya sevdir
Bm     F#m7     G   F#m7
Hayat senin karar  senindir                   nakarat (2x)
Em          Bm      F#m7    G A
Seni ben yazdım eller      silerse
Em      Bm      F#m7 G    A   Bm
Zaman gelip pişman ederse dönme

--tamamı tekrar--

Düzenleyen: Tolga
Akorlar;
Bm:      x 2 4 4 3 2
F#m7:  2 4 2 2 2 2
G:        3 5 5 4 3 3
Em:      0 2 2 0 0 0
A:         x 0 2 2 2 0





Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı