19 Ara 2015

Bora Duran - Yak Beni Akor



Em                           Am
Benim için de hayat kolay değil elbet
B                          Em
Çekilmeden çilesi dertler bitmiyor
Em                              Am
Her çıkmazın sonunda bir ışık vardır ancak
B                            Em
Gözlerim karanlığa alıştı görmüyor


Am
Nasıl sevdiysem seni
Am
Unuttu herkes beni
G                               B
Hayat böyle beklemiyor düşeni
Am
Kim verdiyse bu derdi
G
Gelsin çeksin kendi
F#m      B                       Em            
Ağlamaya alıştım yüzüm gülmüyor


Em                               Bm
Düşünmeden incinmeyi sevmeli
Em                              Bm
Yarın var mı bugünden belli mi
Am     G           Am  Em
Alıştım ateşlere koy beni
Bm         Am
Sen bari soğuk durma
Bm          Am       Em
Yak beni ısıt kalbini

--tamamı tekrar--

Düzenleyen: Tolga


Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı