11 Kas 2015

Mabel Matiz - Ahu Akor Tab

İntro:  Bm  D  C#m  A  Bm  E
Tab;
e   -5-9-7-5---5-9-7-5------7-5-----------------------
B  ------------9-----------9-9-------9-7-7-5-7-5-7-9--   (2x)
G  --------------------------------------------------------

A                      Bm
Yandı gönül gördüm en ahı
C#m  Bm   C#m  A
Gözleri göz değil ahu
A                    Bm
Şaştı dalımda çiçeğim heyhat
C#m    Bm      C#m   A
Ben yoruldum yaz günahı
(guitarakor.blogspot.com)

F#m              C#m

Yaz gidip güzden dönerken
Bm                E (7.p)
Tez vuruldum ah gülerken
F#m              C#m
Şimdi tüm yollar hayırsız
Bm               E (7.p)   E
Har büyür halim direnmez
(guitarakor.blogspot.com)

Bm                   D                           C#m
Çal beni, çal gecem günüm, karışalım
       A       Bm   E
Çağırıp kadehlere baharı
Bm                  D                 C#m        nakarat
Al senin olsun en sarı yazlarım
      A        Bm        E             A
Sarılıp da bir daha ayrılmamalı

--intro--
--tab---
--ilk kısım tekrar---

A
Ah yaşım genç deli kan
D
Düştüm kaldım perişan
C#m         Bm
Aşk bürür ruhumu
D                         C#m    E
Meylere kulum en başından
nakarat(2x)

Düzenleyen: Tolga
Akorlar; 
A:        5 7 7 6 5 5
Bm:     x 2 4 4 3 2
C#m:   x 4 6 6 5 4
F#m:   2 4 4 2 2 2
E:        0 2 2 1 0 0  | | | x 7 9 9 9 7
D:        x x 0 2 3 2

Not: E (7.p) yazan akorları 7. perdedeki pozisyonda kullanın.

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı