27 Kas 2015

Toygar Işıklı - Sen Yanımdayken Akor


intro:  Cm  Bb  G#  Gm  G#  Gm  Fm
 
Cm                      Bb   
Elime doğdu gül yüzün ah
G#              Gm
Kana kana içtim dünümü
Cm                       Bb
Yüzüme güldü ilk sözün ah
G#              Gm
Yana yana seçtim günümü


G#                                                        Gm
Sen yanımdayken o tozlu yollar aşka gider
G#                                                                            Gm
Ah sen sonumuzu yazsan inan dayanamam ölürüm ben             bölüm B
Fm                  Gm
Ayrılık bize günah
           Fm      G#                   Bb
Sonunda yansam bırakmam ah


Cm                     Bb   
Elime doğdu gül yüzün ah
G#               Gm
Kana kana içtim dünümü                            nakarat
Cm                      Bb
Yüzüme güldü ilk sözün ah
G#              Gm                   Cm
Yana yana seçtim günümü, gel


Cm                    Bb   
Aradı durdu gözlerim ah
G#         Gm
Bekledi günler geceler
Cm               Bb   
Yalnızım uyuyamadım
G#                     Gm
Düğüm düğüm oldu heceler

--bölüm B--
--nakarat (2x)--

Düzenleyen: Tolga
Akorlar:
Cm: x 3 5 5 4 3
Bb:  6 8 8 7 6 6
Gm: 3 5 5 3 3 3
G#:  4 6 6 5 4 4
Fm:  1 3 3 1 1 1


Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı