30 Kas 2015

Selim Bölükbaşı ft. Volkan Konak - Oyali Çemberune Akor


Bbm               F#
Vuruldum çemberune da       (2x)
Bbm            F#  F
Çemberun oyasina 

Bbm (D#m)    F#
Acaba          girer miyim             (2x)
                               F
Yarumun rüyasina, yarumun rüyasina


Bbm          F#
İpek mendilciğini da               (2x)
Bbm        F#    F
Yıkadım kırışmıyor

Bbm (D#m)   F#
Yarun bende resmi var              (2x)
                                   F
Gülüyor konuşmuyor, gülüyor konuşmuyor


Bbm             F#
Yarum bana ev yapmış da             (2x)
Bbm            F#    F
Üç tahta parçasından

Bbm (D#m) F#
Ölüm daha   eyidur                    (2x)
                                 F
Bu sevda acisindan, bu sevda acisindan


Bbm              F#
Funduk çubuğu gibi da                   (2x)
Bbm             F#       F
Dalsuz beyüdum dalsuz

Bbm (D#m) F#
Niye   doğurdun beni                  (2x)
                                 F
Anacuğum ikbalsuz, anacuğum ikbalsuz.


Not: Tekrarlarda Parantez içindeki D#m akorunu kullanın. İlkinde ise Bbm akorunun 6. perde versiyonunu kullanın.

Düzenleyen: Tolga
Akorlar:
Bbm:  x 1 3 3 2 1   | | |   6 8 8 6 6 6
F#:     2 4 4 3 2 2
F:       1 3 3 2 1 1
D#m:  x 6 8 8 7 6


Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı