1 Kas 2015

Göksel - Denize Bıraksam Akor Tab


İntro: Em  Bm  Am Bm

Ritim: AAYY AY 
Tab;
e   -------------------------3-3-5-3--------------------------
B  ----5-5-7-5-3-7-5-7------------7-7-5-5-3-3------------
G  --4-----------------------------------------------5-5-4-4-2-

G                                            Bm
Bugün yudum yudum içtim seni
       Am                  G
Hatıralardan bir kadeh
                            Bm         Am
Dilimde hiç eskimeyen bir şarkı gibi
Bm                   Am
Söyledim söyledim seni
Bm                     Am           G       
Dönüyorum plaklar gibi sarhoş


Em                      Bm
Denize bıraksam kendimi
Am                       Bm
Kumlara uzatsam gölgeni                 nakarat (2x)
Em                     Bm
Havada umut, ruhum firar
Am                         Bm
Güneşte kurutsam kalbimi 

İntro: Em  Bm  Am Bm

G                                          Bm
Bugün adım adım gezdim seni
       Am                  G
Hatıralardan bir yokuş
                           Bm            Am
İçimde hiç eskimeyen bir resim gibi
Bm                        Am
Çok özledim özledim seni
Bm                      Am           G      
O güldüğüm aşıklar gibi bir hoş

nakarat 

Düzenleyen: Tolga


Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı