19 Oca 2016

Bahadır Sağlam - Zor Geliyor Akor


Am
Zor geliyor sessiz kalmak
Dm                                   Bb
Tenine dokunmadan nefes almak
Bb
Zor geliyor yaşanmamış saymak
C              Bb               Am
Geçmişi silmek ve unutmak 


Am
Ah bu kadar derine inmiş
Dm                                    Bb
Böylesi büyük duygular içinde
Bb
Seni bir başka elde kabul görmek
C                  Bb           Am
Buna da binbir şükür etmek


Dm
Ben bir desenim mavi denizinde
Bb                          Am
Bir balık sırtına çizilmiş suretimle                          (2x)
Dm
Dökülen pullarım var kanayan yaralarım
Bb                                            Am
Ne kadar daha sessiz kalsın ki haykırışlarım


              Am                  Dm
Ellerimi boynumu kollarımı
                C  Bb            Am
Zincirlere bağlasan durmam                         nakarat (2x)
                                    Dm
Alacağım var bu dünyadan
                      C  Bb        Am
Böyle çabuk yılmam yıkılmam


                    Bb                             Am
Ne derdim varsa şimdi hepsini gördüm
                    Bb                                 Am           (2x)
Ne derdim varsa ve halim hepsini gördüm

Am  Dm  C  Bb  Am  Dm  C  Bb  Am
nakarat (2x)

Düzenleyen: Tolga
Akorlar;
Am: x 0 2 2 1 0
Dm: x x 0 2 3 1
Bb:  x 1 3 3 3 1
C:    0 3 2 0 1 0


Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı