18 Oca 2016

Volkan Konak - Aleni Aleni Akor



intro: Em  Bm  Am  Em  Bm  Am  Eb  D  B
ritim: AYY AYY AAY

Em
Dur bakma bana öyle
G           Am            
İçime akıyor o kara gözlerin
Em
Ne hisset ne de söyle
G                 Am          
Canımı yakıyor veda sözlerin


Em                D   
Yanarım yanarım aşk ile yanarım
Am                  Bm
Gurbanım yoluna
Em         D
Aleni aleni yar kırdı kalemi
Am                 Bm
Çıkamam yarına

Bm  D  Am  Bm  Em  Bm  C  Bm

Em         
Alnıma yazdı kader, silemedum
Bm                   
Ağladum ağladum hiç gülemedum
Am                   
Kimseye söylemedum, diyemedum
C        Am           Bm
Aşk diye çektuğumi

 

Em
Ah felek hep inadun bana midur
Bm
Herkese akta bize kara midur
Am
Aşk acıdan, sızıdan yana midur
C       Am         Bm
Anla ne ettuğuni

Düzenleyen: Tolga
Akorlar;
Em:  0 2 2 0 0 0
Bm:  x 2 4 4 3 2
Am:  x 0 2 2 1 0
C:     0 3 2 0 1 0
D:     x x 0 2 3 2
Eb:   x 6 5 3 4 3
B:     x 2 4 4 4 2


Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı