10 Oca 2016

Demet Akalın ft. Berkay - 5 Yıl Akor


ritim: AYY AYY AY

Em
Biliyorum
            F                                  Em
Bir gün kapımın önüne geleceksin
                                     F
Utancından kapımı çalamayıp
                      Em
Geri döneceksin


              F
Korkuyorum
                                          Em
Seni o kadar bitkin görmekten
              F                  Em
Korkuyorum seni yeniden
Dm                     Em
Yeniden yeniden sevmekten


Em
Bir gün gelir için sızlar
Am
Beni anlarsın
F                                G
Belki beş yıl sonra adımı anarsın                      nakarat (2x)
G                              F
O gün bizim için deli gibi ağlarsın
F                              Dm    F      Em
Çok geç biz bittik ve sen bitirmiştin

 --tamamı tekrar--

Düzenleyen: Tolga
Akorlar;
Em:   0 2 2 0 0 0
Am:   x 0 2 2 1 0
F:      1 3 3 2 1 1
G:     3 5 5 4 3 3
Dm:   x x 0 2 3 1

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı