7 Oca 2016

Ziynet Sali - Çeyrek Gönül Akor Tab


ritim: AK YY AK
into:  A#m  Cm  C#  Cm  A#m  Cm  A#m  D#  C#  Cm     (2x)
tab;
(2x)
e--6-8-9-8-6--------------------------------------------------------------------------------------------8-6-
B--------------9-8-8-6---6-8-6-----------------------6-8-6-6----------------------------------6-7-9---  
G------------------------8--------8-6-5-8-6-6-5-6-8----------8-6-5-3-8-8-6-6-5-6-5-6-8-----------

Fm
Mutsuzluğumu al götür
                        Cm
Ben başedemedim hayat
Fm        Cm      A#m
Kendimi ele verdim


Fm
Sen söyle az mı çektim
                  Cm
Yetmedi mi kesmedi mi
Fm           Cm      Fm        Cm
Bu kader, kedere hazır ve nazır
A#m     D#            Fm
Hilafsızdır, ortaksızdır


A#m             Cm
Ah be gönül çeyrek gönül
C#            Cm     A#m
Ah yarıma razı gönül                 nakarat (2x)
Cm           A#m
Zaman kırsın dizginini
D#        C#    Cm
Sen de biraz gül

--intro--
--tab---

Fm
Güvendiyse insan uyur
                            Cm
Sarmaşınca huzur bulur
Fm           Cm               A#m
O yüzden güzel, o sabahlar


Fm
Uyanınca yalnızsan
              Cm
İsyan ki çığlık odur
Fm          Cm Fm         Cm
Korkusuzdur, sorgusuzdur
A#m      D#            Fm
Yandın işte, yangın budur


A#m             Cm
Ah be gönül çeyrek gönül
C#            Cm     A#m
Ah yarıma razı gönül                 nakarat (2x)
Cm           A#m
Zaman kırsın dizginini
D#        C#    Cm
Sen de biraz gül

Düzenleyen: Tolga
Akorlar;
Fm:     1 3 3 1 1 1
Cm:     x 3 5 5 4 3
A#m:   6 8 8 6 6 6
C#:      x 4 6 6 6 4
D#:      x 6 8 8 8 6


Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı