25 Oca 2016

İlyas Yalçıntaş - Dilberim Akor


intro: Am  G  F  G  Am  G  F  Dm  Em

Em
Sar beni ben sana kendimi feda etmişim
Am
Sev beni bu canı uğruna heba etmişim
G            F                                              Em
Sevgilim her şeyim, gönlüme taht kuran dilberim


C             Dm                G
Sevdalar aşka doymak için                           
                F                  C                       (2x)
Vuslatlar sana kanmak için


Am                        G
Denedim yetmiyor dertlerim bitmiyor
F                   G
Bu sızı dinmiyor                                                       (2x)
Am               G              F              Dm  Em
Ne doyarım ne kanarım ben sana dilberim


Em
Vur beni, o gözler o kaşlar ne işe yarar
Am
Yor beni, feryatlar figanlar beni oyalar
G            F
Sevgilim herşeyim
F                              Em
Gönlüme taht kuran dilberim

Düzenleyen: Tolga
Akorlar;
Em:  0 2 2 0 0 0
Am:  x 0 2 2 1 0
G:    3 5 5 4 3 3
F:     1 3 3 2 1 1
Dm: x x 0 2 3 1


Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı