28 Eki 2015

Emre Kaya - Apayrı Akor





Gm
Çok mu zordu sözle gönül alması

Gereği neyse yakışanı yapılması
G#                Fm                  Gm
Bende aşk ufak ufak veda ediyor
(guitarakor.blogspot.com.tr)

G#                                   Fm
Kimler kimler sokulmadı, kimler çok istedi olmadı
Bb                 G#             Gm
Ben sensiz bi yolu seçmedim
G#                                    Fm
Kimler kimler konuşmadı, kimler beni nelere zorladı
Bb                  G#            Gm
Ben senden bi yere gitmedim
(guitarakor.blogspot.com.tr)

Cm
Ne sağın belli ne solun
G#
Her şeyin apayrı
Cm               G#
İki lafından birisi hep olaylı
Bb                    G#                 Gm
Çekilecek gibi değilsin aşk bitiyor
G#
Sendeki öfke çoktan kararlı
Fm
Bitmeyen o şişkin ego zararlı
Bb                       G#                Gm
Bendeki saf temiz halini mahfediyor
(guitarakor.blogspot.com.tr)
Düzenleyen: Tolga



Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı