26 Eki 2015

Mustafa Ceceli - Islak imza Akor



Ritim: AYY AYY AY

Fm                C#  D#                Cm         
Bu benim sevdam sen olmasan bile
Fm                C#  D#               Cm 
Gün geçmiyor ki adını yad etmeden
          Cm                    D#
Eyvah demeden of demeden
Bbm C# Cm         Fm   
Hiçbir şey beklemeden
(guitarakor.blogspot.com.tr)
 
Cm                       C#
Kimseyi koyamam yerine
Bbm                 Cm
Orası hep senin kalacak
Fm                      D#
O yara ıslak imza kalbimde
C#            Bbm        Cm
Sonuna kadar seninle atacak
(guitarakor.blogspot.com.tr)
 
Fm                    C#  D#               Cm  
Sevdim sana rağmen hiç vazgeçmedim
Fm                      C#       D#                      Cm 
Bu hüzün bu mutluluk inan ki kusursuz bir bütün
            Cm                         D#  
Sen gel demeden sana gelmeden
Bbm   C#        Cm              Fm 
Şikayetim yok, yük benim yüküm.
(guitarakor.blogspot.com.tr)
 
Cm                       C#
Kimseyi koyamam yerine
Bbm                 Cm
Orası hep senin kalacak
Fm                      D#
O yara ıslak imza kalbimde
C#            Bbm        Cm
Sonuna kadar seninle atacak
(guitarakor.blogspot.com.tr)
Düzenleyen: Tolga




Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı