26 Eki 2015

Mabel Matiz - Gel Akor


İntro: Fm  A#m  D#  Fm  (2x)
Ritim: AYY AYY AY
Tab;

e   ----11-10-8-6-----------8-6-----------6---------------------
B  --6--------------9-8p9-6------9-8-6-6----9-8-6---6---------
G  -------------------------------------------------------8---------


Fm        A#m
gel arsız firar

                 Fm
düş yollarıma densiz
                    A#m
ben kaldım viran
                   Fm
geçmez bu ömür sensiz

Fm                          A#m        
bu dağlar taşlar şahidim olsun
C# D#          Fm
kalbime sırlarımı gömdüm
                       A#m
aslı bende, sureti kalsın

C#   D#          A#m          Cm
ben görürüm beni aynasız da

(guitarakor.blogspot.com.tr)
 

Fm               A#m                       
gel anla dikenimden
                   Fm                Cm           
güllerim uyansın bahçelerimde
A#m              Fm                     
gel öyle bi' apansız
             Cm             Fm               
ellerim yansın ah ellerinde 

(guitarakor.blogspot.com.tr)

Fm              A#m
gel anla halimden
                  Fm               Cm
güllerim uyansın bahçelerimde
A#m             Fm
gel öyle bir kal ki
                   Cm             Fm
tan yeri boyansın aşk hançeriyle
(guitarakor.blogspot.com.tr)

 --intro--
--tab--


Fm           A#m
aştım yolları
            Fm
aşkı önüme koydum
                 A#m
bir zeytin dalı
                   Fm
bir çift göz yeter, doydum
 (guitarakor.blogspot.com.tr)

 Düzenleyen: Tolga




 

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı