26 Eki 2015

Özgür Akkuş & Gökhan Türkmen - Kayıp Şehir Akor

 Ritim: AY KYY

 tab;

e   -----------------------------------------------------
B  -------6-6------6---------6-7-7-6---7-9-6----------
G  --6-7------7-6----7-6-7----------7--------7-6------


C#               
Ben gönlümü bir kere sana verdim
D
Ömrümü uğruna heder ettim
Bm                 D                    Bm           C#
Son durak liman seni seçtim, vazgeçemiyorum
C#
Gururu, kibiri evde bıraktım
D
En yalın halimle sana aktım
Bm                        D                Bm        C#
Gözlerime bir kere ışık yaktım, Vazgeçemiyorum
(guitarakor.blogspot.com.tr)

F#m
Öle öle en kayıp şehirde              
C#
Aşkınla sürgündeyim belkide           
D                                         Bm
Sürüne sürüne tutsağım gözlerine                
C#
Delice delice tutkunum sadece         
D                                           Bm      
Kızıyorum en zayıf halime sevsende    
                 D                C#
Sev sevme umrumda değil               
(guitarakor.blogspot.com.tr)

F#m
Öle öle en kayıp şehirde              
C#
Aşkınla sürgündeyim belkide          
D                                         Bm
Sürüne sürüne tutsağım gözlerine      
C#
Delice delice tutkunum sadece                   
D                                             Bm      
Kızıyorum en zayıf halime sevsende    
                 D                 C#
Sev sevme vazgeçemiyorum              
C#  D                Bm          C#
Ooof sev sevme seni seviyorum         
(guitarakor.blogspot.com.tr)

C#
Gözlerim doluyor gecelerde
D
En yalın en küçük hecelerde
Bm               D              Bm           C#
Dilimin ucuna geldiğinde, Söylemiyorum
(guitarakor.blogspot.com.tr)

C#
Zaman öyle akıp gidiyorken
D
Sana deli yüreğim biliyorken
Bm                D                    Bm             C#
Şeytan diyor ki dök dilinden, Söyleyemiyorum
(guitarakor.blogspot.com.tr)

Düzenleyen: Tolga 

 

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı