26 Eki 2015

Ferhat Göçer - Sarıl Bana Akor


 Ritim: AK YY AK

 tab:

B -------------------------------------------------------------------------------------------------------
G ------5-5------5------5-5------5---5-7-7---5-7-5-7-9-7-9-10-10-7-9-10-9----7-9-7--------------
D --7-8-----7-8----7-8------7-8---8--------8--------------------------------------10-------10-10-8--

********************************************************************************
B --------------------------------------------------------
G --------7-9p7------------------------------------------
D --8-10--------10-8-7----------------------------------



Am                  Gm
Beyaz bulutlar geçiyor üstümüzden
Bb                       C
Yaşayan her şey sende çiçek açmış
Am                        Gm
Boşuna beklememişim bunca zaman
Bb                             C
Yaşadığım her şeyin bir nedeni varmış
Dm                                    Am
Beklemediğim bir anda girdin hayatıma
 Gm          Bb       Gm         Am
Sana sarıldığım gibi sarıl bana

Am
Sen geldin bahar geldi
                                                               Bb
Bundan sonra kalbimde senin için çarpacak
Dm                          Bb
Gözlerinle uyanıp sensiz geçen yılların
C     Gm         Am
Acısını çıkaracak


Am
Bana sensiz içtiğim
                                                             Bb
Su bile yalan şimdi sen deli ben sana deli
Dm                          Bb
Beni yalnız bırakma sen bile bilemezsin
C             Gm              Am
Ne kadar tutkunum sana

Düzenleyen: Tolga 


Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı