26 Eki 2015

Gülben Ergen ft. Bora Duran - Kalbimi Koydum Akor



 Ritim: AK YY KY (nakarat)


Cm                                       Bbm
Kalmam içimde bir an umudum olmasa aşktan
Db                Eb            Cm
Hiç uzatmam bu diyardan çeker giderim
                                        Db
Başımı yasladığım o huzurlu omzun olmasa
Fm                 Eb          Cm
Ne anlamı var bu sonsuz güzelliklerin
(guitarakor.blogspot.com.tr)
Fm
Ben yolumu kalbinde buldum
Cm
Aklımı aşkınla kurdum
Db                 Bbm
Güvendiğim ne varsa yıkıldı
Cm
Sen sapasağlam durdun
(guitarakor.blogspot.com.tr)
Fm
Kaybedecek bir ömürlük hayat
Cm
Sen olmazsan tadı olmayacak
Db         Bbm
Bir yanım dolup taşarken
Cm                   Bbm   Cm
Bir yanım hep yarım kalacak
(guitarakor.blogspot.com.tr)
Cm
Kalbimi çıkardım yerine
Bbm
Kalbini koydum en derine
Eb         Db
Ağlatma, incitme
Eb       Db   Cm
Canımı al yerine

       Db    Bbm      Cm
Ne olursa olsun vazgeçme
(guitarakor.blogspot.com.tr)
Düzenleyen: Tolga

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı