27 Eki 2015

İlyas Yalçıntaş - Gül Bence Akor



intro: F#maj7  Fm  D#m  C#maj7
 (guitarakor.blogspot.com.tr)

          F#maj   Fm
Bu aralar durgunum
          F#maj7    Fm
Nedensiz yorgunum
        F#maj7          Fm
Üzgünüm adını unuttum
                D#m              C#maj7
O yüzden bu kadar mutsuzum
         F#maj7         Fm
Üzgünüm adını unuttum
                D#m               C#maj7
O yüzden bu kadar mutsuzum
(guitarakor.blogspot.com.tr)

              F#maj7      
Ben giderken sen üzülme
           Fm
Hatalıydım ben sence
            D#m
Ağlanacak şu haline
                 C#maj7 - D#m -  Fm
Yana yana gül      -     ben  - ce
(guitarakor.blogspot.com.tr)

Düzenleyen: Tolga


Akorlar:

           F#maj7 (9. perde)              Fm (8. perde)                    D#m (6. perde)                  C#maj7 (4. perde) 





 

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı