30 Eki 2015

Sıla - Seni Görmeseydim Akor




 
Orijinal Ton : Kapo 5
intro: E  Am  Dm7  E  Am ~~ Dm7  Dm7/C  Bm7b5  E


E              Am
İçimde bir sıkıntı var
Dm7          E            Am       (Dm7-Bm7b5-E)
Akşam çöktü ondan mı

E              Am
İçimde bir sıkıntı var
Dm7          E            Am        (Dm7-E-Am)
Akşam çöktü ondan mı
(guitarakor.blogspot.com)

Dm7                      Dm7/C
Seni görmeseydim yoklar mıydı bilmem
Bm7b5           E           (Dm7-E-Am)
Bu hasret ağrısı

Dm7                       Dm7/C
Seni görmeseydim yoklar mıydı bilmem
Bm7b5           E           (Am-Fmaj7-Bm7b5-Em)
Bu hasret ağrısı
(guitarakor.blogspot.com)

Em                                                   D
Davetsiz bu hayatın mutlaktır oyunları
E
Kaybettik mi yoksa kazandık mı
Dm7            E         Am    (Dm7-E-Am)   (Asus4)
Ben sustum cevabını
(guitarakor.blogspot.com)

Dm7                       Dm7/C
Seni görmeseydim yoklar mıydı bilmem
Bm7b5           E      (Dm7-E-Am)
Bu hasret ağrısı

Dm7                       Dm7/C
Seni görmeseydim yoklar mıydı bilmem
Bm7b5           E
Bu hasret ağrısı


E  Am  Dm7  E Am  Dm7  Dm7/C  Bm7b5  E 

E                   Am
Zamanı vakti var derken
Dm7        E       Am      (Dm7-E-Am)
O gün geldi çattı

E                   Am
Zamanı vakti var derken
Dm7        E       Am      (Dm7-E-Am)
O gün geldi çattı
(guitarakor.blogspot.com)

Dm7                   Dm7/C
Açtım gül kokan gül kurusu bakan
Bm7b5        E            (Dm7-E-Am)
O eski sandığı

Dm7                   Dm7/C
Açtım gül kokan gül kurusu bakan
Bm7b5        E            (Am-Fmaj7-Bm7b5-Em)
O eski sandığı
(guitarakor.blogspot.com)

Em                                                    D
Davetsiz bu hayatın mutlaktır oyunları
E
Kaybettik mi yoksa kazandık mı
Dm7            E         Am     (Dm7-E-Am)
Ben sustum cevabını
(guitarakor.blogspot.com)

Dm7                  Dm7/C
Evimde hem de baş köşede
Bm7b5            E           (Dm7-E-Am)
Yerin var sakladım

Dm7                       Dm7/C
Sen gittikten sonra senden ala
Bm7b5                 E
Aşk var mı sormadım
(guitarakor.blogspot.com)
Düzenleyen: Tolga

Akorlar:





Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı